1 Kasım 2014 Cumartesi

Bekleyen kadın

 Sen şimdi gidiyorsun ya tereddüt bile etmeden, bende sana gitme demeye tenezzül etmeyeceğim.  Git öyle bi git ki içimde kalan son kırıntılarıda toza dumana kat öyle git. Gitme desemde farketmez senin için biliyorum, sen hep kafasına koyduğunu yapan oldun bense sevgisi uğrana gururunu ayaklar altına alan o acınası kadın.  Bir kez olsun sözlerime kulak vermedin, hep yoksaydın. Vardım ama varken yok olandım ben. Senin için hiç bir anlam ifade etmeyendim ben. Varlığımda yokluğumda farketmedi senin için.   


  Yanyanaydık belki ama en çok seni özledim, en çok sana üşüdüm  , en çok seni bekledim ben. O hiç erişemediğim ruhuna dokunmayı düşledim hep. Dokunamadım.. Çünkü ruhunda , aklında  geride bıraktıklarında  ah pardon geride bırakamadıklarındaydı. Öyle doldurmuşlar ki seni benim için küçüçük bir yer  yoktu içinde, oysa ben taşmaya dahi razıydım. 
Bende bıraktığın kışlara fırtınalara aldırış etmeden git ve başka aşkların körelticisi ol. Başka umutların yıkıcısı ol. Ya da kalbini nerede unuttuysan oraya git. İstersen hiç gelme bana hiç sevme beni.. Beklerim ben. Her zaman yaptığım bu değil miydi? Artık alıştım beni sevmeyişlerine, umutsuzca bekleyişlerime. Yanımdayken bile bekledim, uzağımdaykende beklerim hiç fark etmez. Sana dokunamayacağımı, senin tarafından hiç sevilmeyeceğimi biliyorum evet bir an olsun hatırına gelmeyeceğimide biliyorum, kafanı çevirip geçmişe bir kez olsun bakmayacağınıda biliyorum, hepsini biliyorum. En çokta bunları bilmek acıtıyor canımı. Keşke hiç bilmeseydim diyorum bazen ama ben seni sensiz yaşama pahasınada olsa sevdim işte ne yapayım.  Artık tüm sitemlerimi bir sandığa doldurup kaldıracağım, sen duyma diye kilit vuracağım çığlıklarıma.
 Git hadi, beni merak etme demeyeceğim biliyorum merak etmezsin sen. Git sadece..

3 yorum: